apr

Föräldrastöd för att stärka banden mellan föräldrar och barn och skapa en harmonisk uppväxt

18 april 2023 10:00 till 10:45 | Föreläsning
En vuxen sitter på huk och mitt emot ett barn, i en pratbubbla står det "du är det finaste jag vet". Illustration

Att relationen mellan barn och föräldrar är viktig för en god uppväxt vet de flesta av oss. I Lunds kommun arbetar både Barn- och skolförvaltningen och Arbetsmarknads- och socialförvaltningen med föräldragrupper för att stärka relationen mellan föräldrar och barn.

Om evenemanget

Plats: