Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

16

maj

Hållbart varumärke

16 maj 2017 09:00 till 12:00 | Seminarium
Hållbart varumärke

Globala miljö- och hållbarhetsutmaningar påverkar näringslivets spelplan både i världen och hemma. Inom alla delar av företag behöver man förhålla sig till ökade förväntningar på hållbarhetsarbete från medarbetare, kunder och samhälle. Hör forskare och representanter från IKEA, Tetra Pak och Volvo Car diskutera utmaningar och lösningar kring hållbara varumärken, strategi och innovation. Dessutom berättar Annika Helker Lundström, nationell miljömålssamordnare, om regeringens arbete med att lyfta näringslivets hållbarhetsarbete. Välkomna till ett lösningsfokuserat samtal i talkshowformat!

Om händelsen

Plats:

Crafoordsalen, Ekonomihögskolan, Tycho Brahes väg 1

Kontakt:

jenny [dot] hansson [at] cec [dot] lu [dot] se